Turun Vesihuollon asiakaspalvelu on muuttanut Logomon Byrån tilaan 181. Uusi asiakaspalvelupiste avataan asiakkaille juhannuksen jälkeisenä maanantaina klo 9.

Turun Vesihuolto purkaa asettamiaan rajoitteita. Uusi asiakaspalvelu (Logomo, Byrå, tila 181) palvelee ma 22.6. alkaen normaaleilla aukioloajoilla (ark. 9–12). Pyydämme asiakkaita edelleen suosimaan puhelin- ja sähköpostiyhteydenottoja.

Asiakaspalvelussa noudatetaan tarkasti THL:n suosittelemia hygieniaohjeita. Henkilökuntamme huolehtii käsihygieniasta ja turvaväleistä. Asiakkaita ohjeistetaan desinfioimaan kätensä asiakaspalvelun ovella.

Sisäänkäynti Logomon Byråån tapahtuu Aninkaistensillan puoleisesta päädystä. Asiakaspalvelun sijainnin Logomon pohjakartassa näet täältä.

Jos sinulla on sairastumisen oireita, otathan yhteyttä asiakaspalveluun vain puhelimitse tai sähköpostitse! Meillä on mahdollisuus järjestää tapaamisia myös videoneuvotteluna Microsoft Teamsin kautta.