Ota käyttöön tekstiviesti­tiedotteet
Saat tiedon alueesi vesihuoltoverkoston häiriöistä nopeiten teksiviestillä
Lähetämme järjestelmän kautta tietoa Turun Vesihuollon toimintaan liittyvistä suunnitelluista ja äkillisistä vesikatkoksista sekä muista asiakkaan kannalta merkittävistä häiriöistä verkostossamme. Järjestelmää ei käytetä markkinointitarkoituksiin, eikä järjestelmässä olevia tietoja myydä tai luovuteta eteenpäin.
Viesti lähetetään häiriötä koskevan alueen asukkaille, joiden puhelinnumero on rekisteröity kyseiseen osoitteeseen. Mikäli puhelinliittymäsi on tavallinen liittymä, joka löytyy esim. numerotiedustelusta, sinun ei tarvitse lisätä numeroasi järjestelmään. Jos liittymäsi on rekisteröity muuhun osoitteeseen (esim. työpuhelin), olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta osoitettasi, liittymäsi on salainen tai prepaid, viesti ei sinua valitettavasti tavoita automaattisesti. Voit kuitenkin ottaa häiriöistä ilmoittavat tekstiviestit käyttöön noudattamalla seuraavia ohjeita.
Näin saat käyttöösi tekstiviesti-ilmoitukset vesikatkoksista:
- Kirjoita kenttiin nimesi ja puhelinnumerosi ja/tai sähköpostiosoitteesi.
- Klikkaa Lähetä PIN-koodi -painiketta. Saat nelinumeroisen PIN-koodin joko tekstiviestillä, sähköpostilla tai automaattisena puheluna antamastasi yhteystiedosta riippuen.
- Kirjoita PIN-koodi sille varattuun kenttään, ja klikkaa OK-painiketta. Olet rekisteröitynyt palveluun ja voit siirtyä tallentamaan osoitteita omiin tietoihisi.
- Klikkaa Tilaa-painiketta.
- Kirjoita erikseen omiin kenttiinsä postinumero, kadunnimi ja talon numero. (Osoitetta ei löydy, jos numero kirjoitetaan kadunnimen kenttään.) Rapun tai asunnon numeroa ei tarvitse täyttää.
- Osoite ilmestyy kokonaisena ruudulle. Klikkaa sinisellä pohjalla olevaa Jatka-painiketta.
Nyt puhelinnumerosi ja osoitteesi on rekisteröity palveluun. Voit tilata myös työpaikan tai omaisesi häiriötiedotteet kirjautumalla asiakasportaaliin.
Häiriötiedotepalvelu on maksuton. Palvelun kautta tulleisiin viesteihin ei voi vastata.
Tietojen muokkaaminen ja poistaminen
Asiakasportaalin kautta voit päivittää tietojasi tai poistaa tietosi järjestelmästä. Jos et halua enää vastaanottaa viestejä, lähetä pyyntö tekstiviestikiellosta ja nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi osoitteeseen asiakaspalvelu[at]turunvesihuolto.fi.