Asiakaspalvelu
Vastaanota ja maksa vesilaskusi digipostipalvelu Kivrassa
Ota käyttöön maksuton digipostipalvelu Kivra. Saat vesilaskusi nopeammin perille ja sinulle jää enemmän maksuaikaa.
Voit nyt vastaanottaa vesilaskun digipostina rekisteröitymällä maksuttomaan digipostipalvelu Kivraan. Kun olet rekisteröitynyt palveluun, saat automaattisesti vesilaskut jatkossa digipostina. Kivrassa voit maksaa laskun suoraan verkkopankkitunnuksilla.
Mikäli käytössäsi on suoramaksu tai sähköinen lasku kuten E-lasku, Kivran käyttöönotto ei vaikuta laskutustapaan, vaan saat laskun kuten ennenkin. Jos haluat siirtyä Kivran käyttöön, sinun tulee ensin purkaa vanha laskutustapa pankkipalvelussasi.
Kivraan kirjaudutaan omilla verkkopankkitunnuksilla ja sähköpostiosoitteella. Mikäli kiinteistöllä on useampia omistajia kuin yksi, etkä pääse kirjautumaan Kivraan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Näin otat Kivran käyttöön:
1. Lataa Kivra -sovellus puhelimeesi sovelluskaupasta tai mene osoitteeseen www.kivra.fi
2. Rekisteröidy palveluun verkkopankkitunnuksilla ja sähköpostiosoitteella.
3. Vahvista sähköpostiosoitteesi rekisteröitymisen yhteydessä.
4. Valmista! Saat jatkossa automaattisesti vesilaskut digipostina Kivraan.
Kivra-palvelu lähettää sinulle viestin puhelimeen tai sähköpostiin uuden laskun saapuessa ja muistuttaa eräpäivän lähestyessä. Kivrasta saat lisätietoa osoitteesta kivra.fi
Ota tarvittaessa yhteyttä Turun Vesihuollon asiakaspalveluun:
- puh. 02 263 322 92 (ma–to klo 9–12)
- asiakaspalvelu@turunvesihuolto.fi