
Asiakaspalvelu
Turun Vesihuollon asiakastutkimus 2024
Turun Vesihuolto Oy toteutti yhteistyössä Innolinkin kanssa asiakastutkimuksen selvittääkseen asiakkaidensa tyytyväisyyttä ja kehityskohteita. Kyselyyn osallistui 2143 kuluttaja-asiakasta ja isännöitsijää.
Veden laatuun ollaan tyytyväisiä
Tutkimuksen mukaan vastaajat arvostavat Turun Vesihuollon tarjoaman veden laatua ja sen jakelun luotettavuutta. Lähes kaikki vastaajat kokivat veden olevan kirkasta ja jakelun toimivan häiriöittä. Turun Vesihuolto koetaan myös luotettavaksi ja tärkeäksi osaksi asiakkaidensa arkea.
Asiakaspalvelu saa kiitosta
Turun Vesihuollon toiminta arvioidaan kokonaistasolla hyvin onnistuneeksi. Kokonaisarvosanaksi yhtiön toiminnalle muodostui 4,1 asteikolla 1–5. Erityisesti asiakkaat arvostivat henkilökunnan
ystävällisyyttä, asiantuntevuutta sekä asioinnin sujuvuutta ja selkeyttä.
Avaa asiakastutkimuksen koonti klikkaamalla tästä:
Kiitämme lämpimästi kaikkia asiakastutkimukseen osallistuneita. Vastausten avulla saamme tärkeää tietoa toiminnan vahvuuksista ja kehityskohteista. Asiakaspalaute ohjaa meitä parantamaan palvelujamme entisestään ja varmistamaan, että voimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla myös tulevaisuudessa.